1 Πώς θα κάνω κράτηση ;
Μπορείτε να ελέγξετε όλες τις αναχωρήσεις και τις ημερομηνίες που σας ενδιαφέρουν στην ιστοσελίδα μας. Κατά την περιήγησή σας, σας καθοδηγούμε βήμα βήμα πως θα προχωρήσετε
2 Η πληρωμή πως γίνεται;
Όταν ολοκληρώσετε την κράτησή σας, το σύστημα, σας εμφανίζει το συνολικό κόστος και σας οδηγεί στο πεδίο πληρωμής. Μπορείτε να πληρώσετε με όλες τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες (VISA, MASTER, AMEX ), PayPal καθώς επίσης και με PayByBank (πληρωμή μέσω τράπεζας).
3 Λαμβάνω επιβεβαίωση της κράτησής μου;
Λίγο μετά την πληρωμή, έρχεται στο email σας η επιβεβαίωση της κράτησής σας με όλα τα απαραίτητα στοιχεία καθώς επίσης και η απόδειξη πληρωμής από την Τράπεζα. Αυτό που πρέπει να προσέξετε είναι να γράψετε σωστά την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) κατά την διάρκεια της κράτησης, στο αντίστοιχο πεδίο.
4 Δεν έλαβα επιβεβαίωση της κράτησής μου
Εάν το email σας είναι σωστά γραμμένο στην κράτηση και δεν πήρατε επιβεβαίωση, τότε ελέγξτε τα spam & junk emails σας. Αφού σιγουρευτείτε ότι δεν λάβατε κάτι, επικοινωνήστε μαζί μας στο customer@ferries.gr
5 Δεν βρίσκω τα δρομολόγια που θέλω
Ίσως οι συγκεκριμένες αναχωρήσεις δεν υπάρχουν ή δεν έχουν «ανοίξει» ακόμα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@ferries.gr ώστε να σας ενημερώσουμε για τα δρομολόγια που σας ενδιαφέρουν.
6 Πως θα πάρω τα εισιτήριά μου;
Όλες οι ακτοπλοϊκές εταιρείες, τόσο για τα ταξίδια εξωτερικού, όσο και για τα ταξίδια εντός Ελλάδας, έχουν καθιερώσει το P.T.A. εισιτήριο. Δηλαδή το λεγόμενο «προπληρωμένο». Αυτό σημαίνει ότι με τον κωδικό σας και με την επίδειξη της ταυτότητας ή του διαβατηρίου σας, μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήριά σας πριν από την αναχώρηση στο τοπικό λιμενικό πρακτορείο.
7 Έχετε web-check in?
Η υπηρεσία Web-check προσφέρεται προς το παρόν, από τρείς Ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρείες. Εάν έχετε κάνει κράτηση με SEA JETS, GOLDEN STAR FERRIES, KERKYRA SEAWAYS, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS ή AEGEAN SPEED LINES, θα βρείτε οδηγίες για το web-check in σας, στους συνδέσμους (links), που παραθέτουμε κάτω αριστερά στο email της επιβεβαίωσής σας.
8 Θέλω να μου στείλετε τα εισιτήρια μου στον δικό μου χώρο;
Εάν θέλετε τα εισιτήριά σας στα χέρια σας και επιθυμείτε να αποφύγετε τις καθυστερήσεις στο λιμάνι, σας προσφέρουμε τις παρακάτω επιλογές:
- Αποστολή εντός Ελλάδας με κούριερ - €9 (σε 1-2 εργάσιμες ημέρες)
- Αποστολή σε ευρωπαϊκές χώρες με κούριερ - €25 ( σε 2-3 εργάσιμες ημέρες)
- Η.Π.Α., Αυστραλία, Καναδάς, και λοιπές χώρες εκτός Ευρώπης - €29 ( σε 3-4 εργάσιμες ημέρες)
- Συστημένο Α’ Προτεραιότητας με τα Ε.Λ.Τ.Α. - €15 ( σε 15-20 εργάσιμες ημέρες)
9 Θα ήθελα να παραλάβω τα εισιτήριά μου στο ξενοδοχείο όπου θα καταλύσω πριν από το ταξίδι μου
Μπορούμε να στείλουμε με κούριερ (κόστος 9 ευρώ), τα εισιτήριά στο ξενοδοχείο σας. Εσείς πρέπει να μας ενημερώσετε για την ημέρα της άφιξής σας εκεί και σε ποιό όνομα έχει γίνει η κράτηση του δωματίου, ώστε να τα αναγράψουμε στο δελτίο αποστολής.
10 Πόση ώρα πριν από την αναχώρηση του πλοίου πρέπει να είμαι στο λιμάνι?
Τουλάχιστον δύο (2) ώρες για ταξίδια από και προς εξωτερικό και μία (1) ώρα για τα δρομολόγια εντός Ελλάδας.
11 Τι είδους καμπίνες έχουν τα πλοία?
Υπάρχουν διάφορες κατηγορίες καμπίνων, εξωτερικές με παράθυρα (ή φινιστρίνια) και εσωτερικές. Οι καμπίνες των πλοίων είναι μονόκλινες, δίκλινες, τρίκλινες και τετράκλινες.
12 Εάν θέλω να ταξιδέψω μόνος / μόνη σε καμπίνα?
Μπορείτε να επιλέξετε μονόκλινη καμπίνα. Εάν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, μπορείτε να «κλείσετε» μία δίκλινη καμπίνα μόνο για εσάς, πληρώνοντας έναν ακέραιο και έναν μισό ναύλο.
13 Πόσο διάστημα πριν ταξιδέψω, πρέπει να κλείσω θέση στο πλοίο?
Όσο πιο σύντομα κάνετε την κράτησή σας τόσο πιο εύκολα θα βρείτε θέση στην κατηγορία που σας ενδιαφέρει. Ειδικά εάν ταξιδεύετε ημέρες γιορτών και αργιών αλλά και τους καλοκαιρινούς μήνες με την μεγάλη κίνηση, όπως ο Ιούλιος και ο Αύγουστος.
14 Επιτρέπονται τα κατοικίδια στα πλοία?
Ναι και μάλιστα υπάρχουν ειδικά διαμορφωμένες καμπίνες για τον επιβάτη και το κατοικίδιό του στα περισσότερα πλοία. Επίσης, όλα τα καράβια έχουν ειδικά ευρύχωρα κλουβιά που φιλοξενούν τους τετράποδους φίλους σας στην διάρκεια του ταξιδιού.
15 Θέλω ν’ αλλάξω / να ακυρώσω το εισιτήριό μου
Εάν θέλετε να αλλάξετε ημερομηνία ταξιδιού ή να ακυρώσετε την κράτησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν στο customer@ferries.gr
Για την ενημέρωσή σας, η πολιτική αλλαγών και ακυρώσεων του γραφείου μας, αναγράφεται λεπτομερώς στις ιστοσελίδες μας, στο πεδίο Γενικοί Όροι Ταξιδιού.
16 Απόδειξη/τιμολόγιο κρατήσεων
Σύμφωνα με το Νόμο, τα ίδια τα εισιτήρια αποτελούν απόδειξη. Ως εκ τούτου πρέπει να κρατάτε το κουπόνι του επιβάτη μετά το ταξίδι σας για φορολογική χρήση.
Απόδειξη πληρωμής μπορούμε να σας εκδόσουμε αλλά χωρίς το κουπόνι του εισιτηρίου δεν έχει καμμία ισχύ.
Για εταιρικά τιμολόγια επικοινωνήστε μαζί μας στο info@paleologos.gr αφού κάνετε την κράτηση σας.