My Way Ferries - Κεντρική Σελίδα.

ΙΤΑΛΙΑ - ΕΛΛΑΔΑ Τιμές  Μπρίντεζι - Πάτρα & επιστροφή Λιμάνια Κράτηση
ΕΛΛΑΔΑ - ΙΤΑΛΙΑ Τιμές  Μπρίντεζι - Ηγουμενίτσα & επιστροφή Χάρτης Πλοία

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ

Τιμές και Εκπτώσεις

1. MY DISCOUNT
    Τα εισιτήρια πρέπει να εκδίδονται τουλάχιστον 45 ημέρες πρίν το ταξίδι.
    Εφαρμόζεται μόνο στα μετ'επιστροφής εισιτήρια.
    Η κράτηση δεν μπορεί να αλλάξει όταν έχει εκδοθεί εισιτήριο, σε τέτοια περίπτωση εφαρμόζονται οι κανονικές τιμές.
    Η ημερομηνία επιστροφής δεν μπορει να είναι ανοιχτή ή δεν μπορεί να μετατραπεί σε ανοιχτή.
    Ελάχιστη παραμονή 7 ημέρες.
    Δεν μπορεί να συνδυαστεί με άλλες προσφορές ή εκπτώσεις.

2. Η έκπτωση MY DISCOUNT εφαρμόζεται στις ακόλουθες κατηγορίες:
   
LUX, A1, A2, A3, A4, AB1, AB2, AB3, AB4, B1, B2, B3 και σε όλους τους τύπους των οχημάτων.

    Η έκπτωση MY DISCOUNT δέν εφαρμόζεται στις ακόλουθες κατηγορίες:
    B4, ATS, DECK και σε όλους τους τύπους των οχημάτων.

3. Οι τιμές περιλαμβάνουν τη μετάβαση δια θαλάσσης στη ζητηθείσα θέση καθώς και τα λιμενικά έξοδα.Τα γεύματα και τα ποτά δεν συμπεριλαβμβάνονται στην τιμή του εισιτηρίου.Στον τιμοκατάλογο οι πίνακες "μετ' επιστροφής" περιέχουν ήδη την προβλεπόμενη έκπτωση για όσους αποκτούν εισιτήριο μετ' επιστροφής.

4. Εκπτώσεις και ειδικές προσφορές:

· MY INFANT - Βρέφη από 0 έως 4 ετών (μη συμπληρωμένα) ταξιδεύουν ΔΩΡΕΑΝ στην κατηγορία ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑ.Τα βρεφη είναι υποχρεωτικό να συνοδεύονται από τουλάχιστον ένα ενήλικα ο οποίος έχει προμηθευτεί κανονικό εισιτήριο.

· MY CHILDREN - Παιδιά από 4 έως 12 ετών (μη συμπληρωμένα) δικαιούνται εκπτώσεως 50%.Τα παιδιά πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύονται.Για να τους γίνει κράτηση σε καμπίνα θα πρέπει στην ίδια καμπίνα να υπάρχει κράτηση από τουλάχιστον ένα ενήλικα συνοδο.

· MY YOUTH - Νέοι έως 26 ετών (μη συμπληρωμένα) δικαιούνται εκπτώσεως 10% στις κατηγορίες ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΑΕΡ/ΚΟΥ ΤΥΠΟΥ και ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑ. Η έκπτωση ισχύει για όλες τις περιόδους.

· MY HONEYMOONERS - Νεόνυμφοι που θα επιλέξουν να ταξιδέψουν με την εταιρεία μας για το μήνα του μέλιτος δικαιούνται εκπτώσεως 10% στις κατηγορίες LUX και Α2. Απαιτείται αντίγραφο του πιστοποιητικού γάμου κατά την έκδοση των εισιτηρίων.Η έκπτωση ισχύει για όλες τις περιόδους.

· MY FAMILY - 25% ελέγξτε τις οικογενειακές προσφορές στο κατάλογο με τις τιμές.

· MY SIXTIES - Άτομα από εξήντα ετών και άνω δικαιούνται εκπτώσεως 10%. Η έκπτωση ισχύει μόνο για τις κατηγορίες LUX και Α2 και μόνο για χαμηλή και μέση περίοδο.

  MY BICYCLE  Ποδήλατα ταξιδεύουν Δωρεάν. 
Τα προαναφερθέντα οχήματα δεν μπορούν να επιβιβαστούν
χωρίς συνοδό, κάτοχο σχετικής άδειας οδήγησης.

· Οι εκπτώσεις δεν συμψηφίζονται μεταξύ τους ούτε με ειδικές προσφορές της αγοράς. Μπορεί να επιλεγεί η πιο συμφέρουσα έκπτωση. Σε όσους αποκτούν εισιτήριο μετ' επιστροφής αναλογεί η εκάστοτε προβλεπόμενη έκπτωση που γίνεται για οποιοδήποτε λιμένα προορισμού. Η Εταιρεία επιφυλάσσεται, ώστε να ελέγχει και την ακρίβεια των απαραίτητων στοιχείων που δικαιολογούν την διενέργεια εκπτώσεων.

· Οι επιβάτες που δικαιούνται οποιοδήποτε είδος εκπτώσεως παρακαλούνται να το γνωστοποιούν πρίν από την κράτηση, άλλως μετά την έκδοση του εισιτηρίου δεν είναι δυνατή η οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων. 

· Ειδικοί όροι εφαρμόζονται στα ομαδικά ταξίδια, εμπορικά οχήματα, κενά ή μερικώς κενά τουριστικά λεωφορεία και ασυνόδευτα δέματα. Λεπτομερείς πληροφορίες δίδονται εφ' όσον ζητηθούν.

Εισιτήρια και Κρατήσεις

1. Το εισιτήριο είναι αυστηρώς προσωικό. δεν μεταβιβάζεται και ισχύει μόνο για την διαμονή και την διαδρομή η οποία αναγράφεται σε αυτό.
2. Τα εισιτήρια έχουν ισχύ έως και ένα έτος μετά την έκδοσή τους.
3. Οι κάτοχοι εισιτηρίων ανοιχτής ημερομηνίας θα πρέπει να κάνουν τις κρατήσεις για το ταξίδι επιστροφής όσο το δυνατόν νωρίτερα. Η Ναυτιλιακή εταιρία δεν εγγυάται διαθεσιμότητα και δεν είναι υπεύθυνη για απώλεια δρομολογίων.Τα εισιτήρια έχουν ισχή έως και ένα έτος μετά την ημερομηνία έκδοσής τους. Τα εισιτήρια εκδίδονται με βάση τις τιμές χαμηλής περιόδου.Σε περίπτωση που ο επιβάτης θέλει να ταξιδέψει στην μέση ή υψηλή περίοδο, θα πρέπει να πληρώσει την διαφορά στην τιμή.
4. Σύμφωνα με τους κανονισμούς του S.O.L.A.S., την οδηγία P.D. 23/99 της ελληνικής πολιτείας και την οδηγία 98/41 της Ευρωπαικής Ενώσεως, είναι πλέον υποχρεωτικό, για λόγους ασφάλειας, η αναφορά των παρακάτω πληροφοριών όταν κάνετε κρατήσεις: Επώνυμο, Όνομα (Αρχικά), Φύλο, Ηλικία , τύπος οχήματος και αριθμός πινακίδων. Επιβάτες που δεν είναι μόνιμοι κάτοικοι της Ευρωπαικής Ενώσεως,θα πρέπει να μας δώσουν τις εξείς πληροφορίες: Εθνικότητα, Αριθμός διαβατηρίου και ημερομηνία γέννησης.

Ακυρώσεις - Επιστροφές ναύλου

· 100% επιστροφή, από την ημ/νία έκδοσης έως και 30 ημέρες πριν την αναχώρηση.
· 75% επιστροφή, από 29 ημέρες έως 7 ημέρες πριν την αναχώρηση.
· 50% επιστροφή, από 6 ημέρες έως 24 ώρες πριν την αναχώρηση.
· Η Maritime Way δεν έχει καμία ευθύνη επιστροφής του ναύλου 24 ώρες προ της αναχωρήσεως του πλοίου ή εάν ο κάτοχος του εισιτηρίου δεν βρίσκεται στο πλοίο 2 ώρες πριν την αναχώρηση.
· Σε περίπτωση μερικής ακύρωσης ενός ταξιδιού μετ' επιστροφής του οποίου η μετάβαση έχει ολοκληρωθεί, ο κάτοχος εισιτηρίων θα χρεωθεί ένα εισιτήριο μετάβασης και θα του επιστραφεί η διαφορά της τιμής ταξιδιού μετ' επιστροφής.

2. Οι ακυρώσεις και οι επιστροφές μπορούν μόνο να πραγματοποιηθούν μέσω του εκδίδοντας γραφείου ταξιδίων με την προϋπόθεση ότι η ημερομηνία της ακύρωσης επιβεβαιώνεται στο εισιτήριο με τη σφραγίδα και την υπογραφή ενός γραφείου ταξιδίων.

3. Οποιαδήποτε αλλαγή της κράτησης πρέπει να αναφερθεί στον εκδίδοντα πράκτορα, τα κεντρικά γραφεία ή τα γραφεία λιμένων και θα χρεωθεί 20,00 ευρώ.

4. Σε περίπτωση απώλειας εισιτηρίων, ο επιβάτης πρέπει να ειδοποιήσει τον εκδίδοντα πράκτορα ή την εταιρεία εγγράφως. Εντούτοις, η επιστροφή του χαμένου εισιτηρίου θα γίνει στο τέλος του έτους εάν διαπιστωθεί ότι το εισιτήριο δεν έχει χρησιμοποιηθεί. Ο επιβάτης θα χρεωθεί για την έκδοση ενός νέου εισιτηρίου.

Οδηγίες Επιβίβασης

1. Οι επιβάτες θα πρέπει να βρίσκονται στο check-in τουλάχιστον 2 ώρες πριν την αναχώρηση, αλλιώς η Εταιρεία έχει κάθε δικαίωμα να παραχωρήσει τις θέσεις διαμονής χωρίς επιστροφή χρημάτων στον επιβάτη.

2. Οι επιβάτες που ταξιδεύουν σε "ανοιχτό κατάστρωμα" θα πρέπει να βρίσκονται στο λιμάνι 3 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου. Για campers/motorhomes που καταφτάνουν αργά στο check-in η θέση σε χώρο του "ανοιχτού καταστρώματος" δεν είναι δεδομένη.

3. Για λόγους ασφαλείας, όσοι ταξιδεύουν στην θέση " Κάμπνινγκ στο πλοίο " απαγορεύεται να χρησιμοποιούν προπάνιο ή άλλα εύφλεκτα καύσιμα κατά την διάρκεια όλου του ταξιδίου.

4. Είναι αυστηρώς απαγορευμένο να φέρεται στο πλοίο όπλα, εύφλεκτα υγρά, καύσιμες η πυροτεχνουργικές ύλες.

5. Σύμφωνα με την συνθήκη του ΣΕΝΓΚΕΝ, οι επιβάτες που ταξιδεύουν εντός των ορίων της Ευρωπαικής Ενώσεως δεν υποχρεούνται να περάσουν από έλεγχο διαβατηρίου. Όλοι οι επιβάτες θα πρέπει να έχουν μαζί τους ισχύον διαβατήριο και έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα.Η  Maritime Way δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που οι τοπικές αρχές αποτρέψουν έναν επιβάτη από την συνέχεια του ταξιδιού του και έχει το δικαίωμα να απαγορέψει την επιβίβαση σε όποιον επιβάτη δεν έχει έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Σε περίπτωση που υπάρξει πρόστιμο από το γραφείο μεταναστών, το ποσό θα χρεωθεί ο επιβάτης που δεν έφερε τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα μαζί του. Σε περίπτωση που το γραφείο μεταναστών δεν επιτρέψει σε επιβάτη την είσοδο στην χώρα προορισμού, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον επιβάτη.

Κατοικίδια

Τα κατοικίδια ζώα ταξιδεύουν ΔΩΡΕΑΝ σε ειδικά σχεδιασμένους χώρους στο πλοίο. Δεν επιτρπέπονται στους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου ή στις καμπίνες. Οι ιδιοκτήτες των κατοικιδίων ζώων φέρουν κάθε ευθύνη για την τροφή τους και την υγειινή τους. Κατα την διάρκεια του ταξιδίου οι σκύλοι θα πρέπει να φορούν φίμωτρο.

Γενικές Πληροφορίες

1. Οι επιβάτες φέρουν απόλυτη ευθύνη να συμμορφώνονται σύμφωνα με τους κανόνες του Λιμένα, τους κανόνες υγιεινής και τους κανόνες Πελατών.
2. Οι επιβάτες υποχρεούνται να συμμορφώνονται με τις οδηγίες του καπετάνιου και του πληρώματος του πλοίου για την δική τους και την γενική ασφάλεια.
3. Σε περίπτωση παραπόνων οι επιβάτες θα πρέπει να ενημερώσουν τον πλοίαρχο ή τον υποπλοίαρχο και στο τέλος του ταξιδίου τα γραφεία της MARITIME WAY.
4. Οι αποσκευές μπορούν να παραμείνουν εντός των οχημάτων. Οι επιβάτες παρακαλούνται να πάρουν μαζί τους τα προσωπικά τους είδη που ίσως χρειαστούν κατά την διάρκεια του ταξιδίου. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια χρημάτων ή τιμαλφών,που βρίσκονται στις αποσκευές, σε κοινόχρηστους χώρους ή σε καμπίνες. Παρτακαλείστε να παραδίδεται χρήματα και τιμαλφή στο γραφείο του Λοστρόμου προς φύλαξη.
5. Τοπική ώρα πλοίου: Ελληνική
6. Επίσημη νομισματική μονάδα στο πλοίο: Ευρώ
7. Οι καμπίνες κατηγοριοποιούνται ως 2,3 ή 4-κλινες ανάλογα με το πλήθος των ατόμων που τις χρησιμοποιούν, όχι των αριθμό των κλινών. Σε περίπτωση κράτησης μίας καμπίνας με σκοπ[ό την αποκλειστική χρήση της από ένα μόνο άτομο υπάρχει επιβάρυνση της τάξεως του 50% για κάθε αναξιοποίητη κλίνη με μέγιστο αριθμό μίας αχρησιμοποίητης κλίνης σε κάθε καμπίνα.
8. Η χρήση των κοινόχρηστων χώρων του πλοίου είναι ΔΩΡΕΑΝ. Μολαταύτα απαγορεύεται να τρώτε και να πίνεται στα σαλόνια και τα bar του πλοίου. Για επιβάτες που ταξιδεύουν στην θέση" Κάμπινγκ στο πλοίο " , η παροχή νερού και ηλεκτρικού ρεύματος είναι ΔΩΡΕΑΝ.
9. Οι ώρες άφιξης αναφέρονται στην στιγμή όπου το πλοίο φτάνει στον προλιμένα,πριν μπει στο λιμάνι.
10. Η Maritime Way δεν φέρει καμία ευθύνη για καθυστερήσεις αφίξεων/αναχωρήσεων που οφείλονται σε αντίξοες κλιματολογικές συνθήκες, οδηγίες του Υπουργίου Ναυτιλίας ή ανωτέρα βία.
11. Οι όροι που αναφέρονται σε αυτό το τμήμα είναι υπόλογοι του
Ελληνικού Νόμου. Σε περίπτωση νομικής διαφοράς με την Εταιρεία, αρμόδιο είναι το Ελληνικό Δικαστήριο.

 
Περιορισμένη Ευθύνη

Η MARITIME WAY κάνει τις καλύτερες προσπάθειες για να είναι συνεπής στους πίνακες δρομολογίων, τις τιμές και τους όρους που βρίσκονται στο επίσημο διαφημηστικό της φυλλάδιο. Μολαταύτα, στην περίπτωση άυξησης των τιμών καυσίμων, νομισματικής ολίσθησης είτε άλλων εξωτερικών παραγόντων, η Εταιρεία έχει κάθε δικαίωμα να αλλάξει τα δρομολόγια και τις τιμές, ή να αντικαταστήσει τα πλοία της χωρίς πρότερη ειδοποίηση. Στην απίθανη περίπτωση που η εταιρεία δεν καταφέρει να ακολουθήσει τα καθήκοντά της, οι επιβάτες έχουν δικαίωμα επιστροφής όλου του ναύλου χωρίς οποιαδήποτε άλλη υποχρέωση της εταιρείας.

www.ferries.gr                Email: myway@ferries.gr