ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΤΑΞΙΔΙΟΥ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ
Οι επιβάτες και τα οχήματα υποχρεούται να προσέρχονται στον λιμένα επιβίβασης για έλεγχο των εισιτηρίων τουλάχιστον 1 ώρα πριν την αναχώρηση. 

Κρατήσεις
Το εισιτήριο είναι αυστηρά προσωπικό. Δεν μεταφέρεται σε άλλο άτομο και ισχύει μόνο για την συγκεκριμένη κατηγορία θέσης και για την διαδρομή για την οποία εκδόθηκε. 

Ακύρωση εισιτηρίων
Τα εισιτήρια ακυρώνονται μόνο από το γραφείο μας ή από τα κεντρικά γραφεία κάθε ακτοπλοϊκής εταιρείας. 

  Ακυρωτικά Εισιτηρίων

 

Σε κάθε περίπτωση, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο booking@ferries.gr  


* έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται * 

* Το γραφείο μας χρεώνει επιπλέον 5% ακυρωτικά στο επιστρεφόμενο ποσό *


Αλλαγή εισιτηρίων
Α) Για κάθε αλλαγή επιβάλλεται κόστος €5,00 για κρατήσεις αξίας έως €200 και κόστος αλλαγής € 10.00 για κρατήσεις αξίας άνω των €200.

Β) Σε περίπτωση που σας έχομε αποστείλει τα εισιτήρια, θα χρειαστεί να μας τα επιστρέψετε. Τα νέα εισιτήρια είτε θα σας αποσταλούν ξανά - εφόσον πληρώσετε τα έξοδα αποστολής και πάλι - είτε θα φροντίσουμε να τα παραλάβετε στο λιμάνι αναχώρησης την ίδια ημέρα χωρίς επιπλέον επιβάρυνση ( υπό την προϋπόθεση ότι η ναυτιλιακή εταιρεία υποστηρίζει το προπληρωμένο εισιτήριο).


Απολεσθέντα εισιτήρια
Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου σας, παρακαλείσθε όπως:
1) Το δηλώσετε γραπτώς στην Paleologos s.a.
2) Για να ταξιδέψετε θα χρειαστεί να αγοράσετε νέο εισιτήριο.
Υπό την προϋπόθεση ότι, έως το τέλος του έτους, το ελεγκτήριο τμήμα της εταιρείας επιβεβαιώσει ότι τα απολεσθέντα εισιτήρια δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή νέο εισιτήριο ίσης αξίας. Αυτό έγκειται στην απόφαση της ακτοπλοϊκής εταιρείας.


Καθυστέρηση απόπλου
Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε καθυστέρηση του απόπλου, παρέκκλιση ή τροποποίηση του προγραμματισμένου δρομολογίου, λόγω κακών καιρικών συνθηκών, λόγω εντολής του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, των Λιμενικών Αρχών ή για λόγους ανωτέρας βίας, οι οποίοι μπορούν να επηρεάσουν την ασφάλεια των επιβατών. Σε περίπτωση ακύρωσης του δρομολογίου λόγω ανωτέρας βίας (π.χ κακές καιρικές συνθήκες) ή λόγω της ακτοπλοϊκής εταιρείας, οι επιβάτες δικαιούνται ολική επιστροφή χρημάτων, ωστόσο η εταιρεία δεν έχει καμία επιπλέον υποχρέωση. Δρομολόγια, τιμές και όροι ταξιδιού υπόκεινται σε τροποποιήσεις, οι οποίες δημοσιεύονται μέσω του online συστήματος κρατήσεων κάθε ακτοπλοϊκής εταιρείας στο website μας www.ferries.gr  

Η ακτοπλοϊκή εταιρεία έχει το δικαίωμα να αντικαταστήσει κάποιο πλοίο κατόπιν συμφωνίας με το Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας. 

Λίστα Επιβατών
Σύμφωνα με τις οδηγίες 98/41 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η ακτοπλοϊκή εταιρεία έχει την υποχρέωση να κατέχει λίστα των επιβατών κάθε ταξιδιού, για λόγους ασφαλείας. Για τους ανωτέρω λόγους, τα εισιτήρια θα πρέπει να εκδίδονται στο όνομα κάθε επιβάτη και οπωσδήποτε να περιλαμβάνουν: 

ΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΗ 
ΦΥΛΛΟ : ΑΝΔΡΑΣ/ ΓΥΝΑΙΚΑ 
ΗΛΙΚΙΑ: ΕΝΗΛΙΚΑΣ - ΠΑΙΔΙ - ΒΡΕΦΟΣ 
ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 
Επιπλέον, η εταιρεία θα πρέπει να είναι ενήμερη για επιβάτες με ειδικές ανάγκες κατά την έκδοση του σχετικού εισιτηρίου. 

Ας τονίσουμε ότι η έκδοση εισιτηρίου κατά την επιβίβαση απαγορεύεται αυστηρά. Εξάλλου, για λόγους ευκολίας η κράτηση και έκδοση των εισιτηρίων θα πρέπει να γίνεται εγκαίρως.

ΝΑΥΛΑ / ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ
Τα ναύλα περιλαμβάνουν την μεταφορά των επιβατών στην επιλεγμένη κατηγορία θέσης και όλα τα λιμενικά τέλη ( μόνο στις γραμμές εσωτερικού). Γεύματα και ποτά δεν περιλαμβάνονται. 

Οι εκπτώσεις δεν είναι συμψηφιστικές και δίδεται μόνο η μεγαλύτερη σε ποσοστό έκπτωση κάθε φορά. 

Επιβάτες που δικαιούνται έκπτωση παρακαλούνται να το δηλώνουν κατά την κράτηση και να φέρουν όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά τόσο κατά την έκδοση του εισιτηρίου όσο και κατά την επιβίβαση στο πλοίο. Μετά την έκδοση του εισιτηρίου δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων για όποιες διαφορές προκύψουν.

Γκρουπ, φορτηγά, λεωφορεία, ρυμούλκες αποσκευών, ρυμούλκες σκαφών και ασυνόδευτα οχήματα υπόκεινται σε ειδικές συμφωνίες booking@ferries.gr   

Παιδιά κάτω των 5 ετών (βρέφη) ταξιδεύουν δωρεάν ΜΟΝΟ στην οικονομική θέση στα συμβατικά πλοία. Στις υπόλοιπες κατηγορίες θέσης (π.χ καμπίνες) δικαιούνται 50% έκπτωση (παιδικός ναύλος). Επίσης ταξιδεύουν δωρεάν σε όλες τις κατηγορίες θέσης στα ταχύπλοα. 

Παιδιά 5-10 ετών έχουν 50% έκπτωση στον κανονικό ναύλο, σε όλες τις κατηγορίες θέσης, στα συμβατικά πλοία και στα ταχύπλοα.

Φοιτητική έκπτωση δικαιούνται μόνο οι φοιτητές των Ελληνικών δημόσιων πανεπιστημίων. 

Ασφάλεια εν πλω
Η ακτοπλοϊκές εταιρείες και τα πλοία δεν ευθύνονται για ατυχήματα, απώλειες ή ζημιές που προκύπτουν πριν την επιβίβαση κατ την φόρτωση καθώς και μετά την αποβίβαση. 

Απαγορεύεται αυστηρά στους επιβάτες να μεταφέρουν όπλα, εκρηκτικά, άφλεκτα υλικά και άλλες επικίνδυνες ουσίες εν πλω. 

Σύμφωνα με τον κανονισμό του κώδικα ασφαλείας στα ταχύπλοα, οι επιβάτες δεν επιτρέπεται να παραμένουν στους ανοιχτούς χώρους των ταχύπλοων κατά την διάρκεια του ταξιδίου. 

Αποσκευές
Οι αποσκευές μπορούν να παραμείνουν μέσα στα οχήματα. Οι επιβάτες παρακαλούνται να έχουν μαζί τους τα προσωπικά τους αντικείμενα, τα οποία μπορεί να χρειαστούν κατά την διάρκεια του ταξιδιού. 

Η πρόσβαση στο γκαράζ του πλοίου κατά την διάρκεια του ταξιδιού δεν επιτρέπεται. 

Η ακτοπλοϊκές εταιρείες δεν ευθύνονται για απώλεια χρημάτων ή πολύτιμων αντικειμένων από τα αυτοκίνητα, τις βαλίτσες, κοινόχρηστους χώρους των πλοίων ή από τις καμπίνες. Οι επιβάτες μπορούν να παραδίδουν χρήματα και πολύτιμα αντικείμενα στην υποδοχή των πλοίων (Reseption) για την ασφαλή τους φύλαξη.

Κατοικίδια
Τα κατοικίδια ταξιδεύουν δωρεάν. Τα κατοικίδια δεν επιτρέπονται στους εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους και στις καμπίνες. Οι ιδιοκτήτες τους είναι υπεύθυνοι για την σίτιση και την υγιεινή τους. Οι ιδιοκτήτες τους υποχρεούνται να φέρουν το ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του κατοικίδιου. 


Γενικές πληροφορίες
Οι επιβάτες οφείλουν να συμμορφώνονται με τους Λιμενικούς, Υγειονομικούς και Τελωνειακούς κανονισμούς. 

Οι επιβάτες οφείλουν να συμμορφώνονται με τις οδηγίες του καπετάνιου και του πληρώματος όσον αφορά στην τάξη και ασφάλεια εν πλω. 

Οι επιβάτες οφείλουν να ενημερώσουν τον καπετάνιο ή το πλήρωμα για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει εν πλω. Για παράπονα ή προτάσεις, μπορούν επίσης να επικοινωνήσουν με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Paleologos s.a. customerservice@ferries.gr  μετά το πέρας του ταξιδιού. 

Σε κάθε περίπτωση, παρακαλούμε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας booking@ferries.gr 

Το ΕΥΡΩ είναι το επίσημο νόμισμα εν πλω.

www.Ferries.gr 

Εκτυπώστε την Σελίδα
Εκτυπώστε την Σελίδα