Agoudimos Lines - Κεντρική Σελίδα. ΜΠΡΙΝΤΕΖΙ - ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ Τιμές προς Ελλάδα Πλοία Λιμάνια Κρατήσεις
ΜΠΑΡΙ - ΠΑΤΡΑ Τιμές προς Ελλάδα
ΜΠΑΡΙ - ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ Τιμές προς Ελλάδα


Γενικοί Όροι Ταξιδίου

   
  1. ΓΕΥΜΑΤΑ:  Δεν συμπεριλαμβάνεται στην τιμή ναύλων. Το πλοίο παρέχει self-service, εστιατόριο, snack-bar και κατάστημα Αφορολογήτων Ειδών.
  2. ΜΕΙΩΜΕΝΟΙ ΝΑΥΛΟΙ: Μόνο ένα παιδί (έως 4 ετών) κάθε οικογένειας ταξιδεύει ΔΩΡΕΑΝ (δεν έχει το δικαίωμα θέσης κανενός τύπου) - τα παιδιά μέχρι 12 ετών έχουν μια έκπτωση 50% στην τιμή ναύλων.
  3. ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ: Ισχύουν για το έτος κλεισίματος. Επιβάτες με εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας θα πρέπει να κάνουν κράτηση εκ των προτέρων, ειδικά κατά τον Ιούλιο και Αύγουστο, καθώς δεν υπάρχει εγγύηση ή ευθύνη για διαθεσιμότητα τελευταίας στιγμής για καμπίνες ή χώρο αυτοκινήτου.
  4. ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΝΑΥΛΟΥ:  υπόκεινται των παρακάτω όρων ακύρωσης:
    Έως 15 ημέρες πριν την αναχώρηση: 20%  ακυρωτικά
    Από την 16η ημέρα έως μία ημέρα πριν την αναχώρηση: 50%  ακυρωτικά
    Την ημέρα αναχωρήσεως: 100% ακυρωτικά
    Οι επιβάτες που δεν ταξιδεύουν χωρίς προγενέστερη ειδοποίηση δεν έχουν δικαίωμα οποιαδήποτε επιστροφής χρημάτων. Επιστροφή χρημάτων γίνετε μόνο από το γραφείο της χώρας που έκδοσε τα εισιτήρια.
  5. ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ: Η απώλεια εισιτηρίων πρέπει να αναφέρεται αμέσως στο πρακτορείο και να δίνονται όλες τις λεπτομέρειες, ονόματα των επιβατών, ημερομηνία της αγοράς κ.λπ. Η αντικατάσταση του εισιτηρίου δεν μπορεί να γίνει χωρίς πληρωμή της αντίστοιχης τιμής. Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει μόνο μετά από έξι μήνες από την ημερομηνία έκδοσης και μόνο αν το χαμένο εισιτήριο δεν εχει χρησιμοποιηθεί.
  6. ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ: ΔΩΡΕΑΝ.
  7. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ: Όλες οι αναχωρήσεις και οι αφίξεις ειναι σε τοπική ώρα.
  8. ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ: Το πρόγραμμα πλοίων μπορεί να αλλάξει ή να ακυρωθεί χωρίς προγενέστερη ειδοποίηση. Σε εκείνη την περίπτωση, η εταιρεία θα παράσχει άλλες θαλάσσιες μεταφορές ή, εάν αυτό δεν είναι δυνατό, θα εγκρίνει την επιστροφή ναύλου πλήρως. Καμία άλλη αξίωση δεν θα γίνει αποδεκτή από την εταιρεία.
  9. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ: Οι επιβάτες που έχουν ήδη κάνει κράτηση, με ή χωρίς αυτοκίνητό τους, πρέπει να βρίσκονται πρακτορεία της Εταιρείας τουλάχιστον τρεις ώρες πριν από την αναχώρηση, διαφορετικά η κράτηση μπορεί να θεωρηθεί ακυρωμένη και οι αντίστοιχες θέσεις να δοθούν στους επιβάτες στον κατάλογο αναμονής.
  10. ΓΚΑΡΑΖ: Η πρόσβαση στα οχήματα, κανονικά, δεν επιτρέπεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού αλλά, μόνο στις περιστάσεις των επειγουσών αναγκών ελάτε σε επαφή με το γραφείο αξιωματικών πλοίου.
  11. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΗΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΕΙΔΟΠΟΙΟΙΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΧΘΕΙ  ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΩΝ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΩΝ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ.

www.ferries.gr               Email: agoudimos@ferries.gr