Superfast ferries από Αγκώνα και Μπάρι για Ηγουμενίτσα, Κέρκυρα και Πάτρα. Superfast ferries από Ροσόκ (Γερμανία) για Χάνκο (Φιλανδία) και επιστροφή. Superfast ferries από Ρόσηθ (Σκωτία) για Ζεμπρούγκ (Βέλγιο) και επιστροφή...... Δρομολόγια Τιμές Click to view "Superfast Ferries" English version!  Bitte hier fuer Deutsch clicken !
Αγκώνα - Ηγουμενίτσα - Πάτρα Αγκώνα - Ηγουμενίτσα - Πάτρα Κεντρική Σελίδα
Μπάρι - Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα - Πάτρα Μπάρι - Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα - Πάτρα Κύρια Σελίδα
Πειραιά - Ηράκλειο - Πειραιά Πειραιά - Ηράκλειο - Πειραιά @Επικοινωνία
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ . ΚΡΑΤΗΣΗ



Τεχνολογία Ανέσεις Γεύματα Διασκέδαση Ψυχαγωγία
Αγορές Πρόσθετες Πληροφορίες Γενικοί Όροι Πλοία Λιμάνια



Γενικοί Όροι για τους Ναύλους 

·         Οι αναφερόμενοι ναύλοι είναι ανά άτομο και ανά όχημα και συμπεριλαμβάνουν τα λιμενικά και άλλα τέλη.

·         Για χρήση ως μονόκλινες διατίθενται μόνο οι κατηγορίες LUX, AA2, and AB2 (AB2 Μόνο στο Blue Horizon)  με 50 % επιπλέον.

·         Η πληρότητα των κατηγοριών AA2, AA4, AB4 and AB2 (AB2 Μόνο στο Blue Horizon) είναι διαθέσιμη ανά κλινή.

·     Οι καμπίνες χωρίζονται σε ανδρών και γυναικών, καθένα με WC.
Επιβάτες που επιθυμούν κλινοσκεπάσματα μπορούν να απευθύνονται στην υποδοχή.

·     Οι ναύλοι προσφέρουν την δυνατότητα συνδυασμών δρομολογίων ( π.χ.  Αγκώνα – Πάτρα και Ηγουμενίτσα – Μπάρι ),  κατηγοριών [( π.χ.  Αγκώνα – Πάτρα (κατάστρωμα ) και Πάτρα – Αγκώνα ( θέση AA2 )] και περιόδων [( π.χ. Αγκώνα – Πάτρα ( υψηλή περίοδος ) και Πάτρα – Αγκώνα ( χαμηλή περίοδος )]. Ο υπολογισμός των παραπάνω συνδυασμών μπορεί να γίνει με την πρόσθεση του 50 % των αντίστοιχων ναύλων (π.χ. SUPERFLEX ναύλος, Μπάρι - Πάτρα, θέση AA2, χαμηλή περίοδος και  Πάτρα – Αγκώνα, θέση AB2 υψηλή περίοδος : 299  x 50% + 346 x 50%  = 149,50 + 173 =322,50 ευρώ.)

·         CAMPING ON BOARD : Σύμφωνα με τον Κώδικα Ασφαλείας πλοίων και λιμένων ISPS (International Ship and Port Security Code) του διεθνούς Ναυτιλιακού οργανισμού ΙΜΟ, η εταιρία Superfast Ferries δεν θα προσφέρει εφεξής την υπηρεσία Camping on Board (παραμονή επιβατών στα Camper και τροχόσπιτα κατα τη διάρκεια του ταξιδιού).
Η εταιρία μεριμνά μέσω των κεντρικών και λιμενικών πρακτόρων, για την τακτοποίηση των συγκεκριμένων επιβατών σε καμπίνες.

·        ΈΚΠΤΩΣΗ ΣΤΑ BLUE STAR FERIES ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ : Έκπτωση 10% στα εισιτήρια επιβατών και οχημάτων των δρομολογίων εσωτερικού.
  Προϋπόθεση τα εισιτήρια της Superfast ferries και της Blue Star Ferries να εκδοθούν ταυτόχρονα.

·         SUPERKID : Νήπια κάτω των 4 ετών που δεν καταλαμβάνουν κλίνη/κουκέτα πληρώνουν μόνο 5,5 ευρώ ανά διαδρομή. Νήπια κάτω των 4 ετών που καταλαμβάνουν κλίνη/κάθισμα χρεώνονται με  50% του αντίστοιχου ναύλου. Έκπτωση 50% υπάρχει στο ναύλο για παιδιά μεταξύ 4 και 12 ετών. Παιδιά που ταξιδεύουν πρέπει να συνοδεύονται από έναν τουλάχιστον ενήλικα με πλήρη ναύλο.

·         SUPERSENIOR: Όλοι οι επιβάτες άνω των 60 ετών έχουν το δικαίωμα έκπτωσης 10% στο ναύλο SUPERONE (μονής διαδρομής) και του ναύλου SUPERFLEX στην χαμηλή περίοδο.

·    ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ 10% έκπτωση
10% έκπτωση για οικογένειες 3 ή 4 ατόμων που ταξιδεύουν σε καμπίνες A3/AB3 ή AA4/AB4 με ή χωρίς όχημα.

Όλοι οι επιβάτες πρέπει να ταξιδέψουν με το ίδιο εισιτήριο.

Η έκπτωση ισχύει για επιβάτες και οχήματα(όλες οι κατηγορίες).

Δεν συνδυάζεται με την προσφορά Supersaver
 

     ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΕ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ & ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑ  20% έκπτωση  

20% έκπτωση για 4 επιβάτες και άνω που ταξιδεύουν σε αεροπορικά καθίσματα ή καταστρώματα συν όχημα έως 6μ.μήκος & έως 2μ.ύψος. 

Όλοι οι επιβάτες πρέπει να ταξιδέψουν με το ίδιο εισιτήριο.

Η έκπτωση ισχύει για επιβάτες και ΙΧ.

Η έκπτωση δεν εφαρμόζεται σε κρατήσεις Camping on Board.

Δεν συνδυάζεται με την προσφορά Supersaver.

·         SUPERSAVER 5% έκπτωση (πρόσθετοι όροι):
-    
Ισχύει για όλο τον Χρόνο.
-     Τα εισιτήρια πρέπει να εκδίδονται τουλάχιστον 45 ημέρες πριν την αναχώρηση.
-     Τα εισιτήρια δεν μπορούν να εκδοθούν με ανοιχτή ημερομηνία επιστροφής.
-     Οι κρατήσεις δεν μπορούν να αλλάξουν αν έχουν εκδοθεί τα εισιτήρια.
-     Ελάχιστη διαμονή: 7 ημέρες.
-     Μέγιστη διαμονή: 60 ημέρες.
-     Δεν μπορούν να συνδυαστούν με ναύλους Μετάβασης ή Επιστροφής.
-     Μόνο περιορισμένος αριθμός καμπινών είναι διαθέσιμος.

·   ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ
Οι επιβάτες που έχουν εισιτήρια ανοιχτής ημερομηνίας πρέπει να επιβεβαιώνουν την ημερομηνία αναχώρησης τους το νωρίτερο δυνατόν σε πρακτορείο της  Superfast Ferries ή το πρακτορείο τους τουλάχιστον μία εβδομάδα πριν την αναχώρηση (κατά την χαμηλή περίοδο) και 2 εβδομάδες πριν την αναχώρηση (κατά την υψηλή περίοδο) .Ο ναύλος επιστροφής θα είναι ίδιος με της περιόδου που ο επιβάτης ταξιδεύει. Κάθε διαφορά στην τιμή θα πρέπει να προπληρωθεί από τον επιβάτη στο check-in του λιμανιού. Η Superfast Ferries δεν μπορεί να εγγυηθεί για την διαμονή επιστροφής και δεν ευθύνεται για τυχόν απώλεια του ταξιδίου.

Όροι

Oι επιβάτες, οι αποσκευές τους και τα οχήματά τους μεταφέρονται σύμφωνα με τις ισχύουσες διεθνείς συμβάσεις, τον Eλληνικό Κώδικα Ιδιωτικού Nαυτικού Δικαίου και τους γενικούς όρους μεταφοράς (στο εξής από κοινού αναφερόμενοι «οι όροι») των πλοίων Superfast Ferries, Blue Star Ferries ή Anek Lines (στο εξής «τα πλοία/ το πλοίο») όπως καθορίστηκαν από τις διαχειρίστριες των πλοίων που ενεργούν εις το όνομα των πλοιοκτητριών των πλοίων (στο εξής από κοινού διαχειρίστριες και πλοιοκτήτριες «η Εταιρεία»). Οι όροι περιέχουν εξαιρέσεις και περιορισμούς της ευθύνης του μεταφορέα για θάνατο, ασθένεια, βλάβη ή απώλεια οχημάτων και αποσκευών, καθυστέρηση ή αλλαγή πορείας. Αντίγραφα των Όρων διατίθενται όποτε ζητηθούν.

Δρομολόγια - Ναύλοι
Οι τιμές και τα δρομολόγια βασίζονται στις ισχύουσες συνθήκες κατά την περίοδο της έκδοσης. Αν κάποιες απ’ αυτές τις συνθήκες διαφοροποιηθούν χωρίς υπαιτιότητα της Εταιρείας, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση τις ώρες αναχώρησης των δρομολογίων της, τις τιμές των ναύλων της τα δρομολόγια ή άλλες συμβατικές της υποχρεώσεις. Στις ανωτέρω συνθήκες περιλαμβάνονται ενδεικτικά και όχι περιοριστικά περιπτώσεις αύξησης των τιμών καυσίμων, νομισματικών διακυμάνσεων ή άλλων απρόβλεπτων συνθηκών. Σε περίπτωση που η Εταιρεία δεν ανταποκρίνεται στις συμβατικές υποχρεώσεις της, ο/η επιβάτης (στο εξής «ο επιβάτης») δικαιούται επιστροφή ολόκληρης της αξίας του εισιτηρίου, χωρίς επιπλέον αποζημίωση. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις από υπαιτιότητα τρίτων, εντολές λιμενικών αρχών ή λόγω εξαιρετικά δυσμενών καιρικών συνθηκών. Σε αυτές τις περιπτώσεις τα δρομολόγια υπόκεινται σε αλλαγές.

Κρατήσεις Θέσεων
Σύμφωνα με τη Διεθνή Oδηγία SOLAS και την ευρωπαϊκή νομοθεσία (Κοινοτική Οδηγία 98/41/ΕΚ του Συμβουλίου της 18/6/1998) όταν γίνεται κράτηση, η υποβολή των παρακάτω στοιχείων είναι υποχρεωτική: Όνομα και Επώνυμο, Φύλο, Ημερομηνία Γεννήσεως, Υπηκοότητα, Τηλέφωνο επικοινωνίας, Τύπος και Αριθμός Κυκλοφορίας Οχήματος (αν υπάρχει). Για τους επιβάτες που δεν είναι υπήκοοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ούτε των χωρών της Schengen) τα παρακάτω στοιχεία ζητούνται επιπλέον: Αριθμός και Ημερομηνία Λήξεως Διαβατηρίου, Ημερομηνία Λήξεως Βίζας.

Ισχύς Εισιτηρίου
Το εισιτήριο ισχύει για ένα χρόνο από την ημερομηνία έκδοσής του, εκτός από τα εισιτήρια που έχουν περιορισμένη ισχύ. Το εισιτήριο είναι προσωπικό και αμεταβίβαστο, εκτός αν ο νόμος ορίζει διαφορετικά. Ο επιβάτης που αναγράφεται στο εισιτήριο πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο με τον επιβάτη που θα ταξιδέψει. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ζητά από τους επιβάτες να επιδεικνύουν έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα πριν ταξιδέψουν και δεν θα ευθύνεται αν κάποιος επιβάτης –διαφορετικός από αυτόν που δικαιούται να ταξιδέψει σύμφωνα με το εισιτήριο – ταξιδέψει ή αποζημιωθεί, επιδεικνύοντας αποδεικτικά έγγραφα (διαβατήριο, ταυτότητα, ταξιδιωτικά έγγραφα) ανταποκρινόμενα στο όνομα του επιβάτη που εμφανίζεται στο εισιτήριο.

Ισοτιμία
Οι ναύλοι των εισιτηρίων που αγοράζονται στο εξωτερικό ή πάνω στο πλοίο μπορεί να διαφέρουν λόγω διαφοράς νομισματικής ισοτιμίας.

Ακυρώσεις - Επιστροφές
Ακυρώσεις μπορούν να γίνουν στο ταξιδιωτικό πρακτορείο, το λιμενικό πράκτορα, τον Premium Sales Agent ή τα γραφεία της Εταιρείας στα οποία έγινε η κράτηση και η πληρωμή.
Ανάλογα με τον χρόνο της ακύρωσης επιστρέφονται τα ακόλουθα ποσά (εξαιρούνται οι ειδικές προσφορές):
• Επιστροφή 100%, αν η ακύρωση γίνει μέχρι 22 μέρες πριν την αναχώρηση.
• Επιστροφή 80% αν η ακύρωση γίνει από 21 έως 8 ημέρες πριν την αναχώρηση.
• Επιστροφή 50%, αν η ακύρωση γίνει από 7 μέρες έως 24 ώρες πριν την αναχώρηση.
• Η Εταιρεία δεν έχει καμία υποχρέωση να επιστρέψει οποιοδήποτε χρηματικό ποσό σε περίπτωση ακύρωσης λιγότερο από 24 ώρες πριν την αναχώρηση ή αν ο επιβάτης δεν παρουσιαστεί κατά την επιβίβαση.
• Οι επιβάτες διατηρούν το δικαίωμα να μετατρέψουν το εισιτήριό τους σε ΑΝΟΙΧΤΟ με ισχύ ενός έτους από την ημερομηνία έκδοσής του. Αν αυτό το εισιτήριο ακυρωθεί μελλοντικά, λαμβάνεται ως ημερομηνία ακύρωσης η ημερομηνία που έγινε το εισιτήριο ανοιχτό και η όποια επιστροφή χρημάτων γίνεται σε συσχετισμό με την αρχική ημερομηνία ταξιδιού.
• Σε περίπτωση μερικής ακύρωσης του εισιτηρίου μετ’ επιστροφής και εφ’ όσον ο επιβάτης έχει ταξιδέψει το ένα σκέλος του ταξιδιού, θα χρεώνεται με την αξία του ναύλου απλής μετάβασης και θα του επιστρέφεται η διαφορά από τον μετ’ επιστροφής ναύλο, σύμφωνα με τους παραπάνω χρονικούς περιορισμούς ακύρωσης.
• Σε περίπτωση πλήρους ακύρωσης του εισιτηρίου μετ’ επιστροφής, ισχύουν οι χρονικοί περιορισμοί που προαναφέρονται. H επιστροφή χρημάτων λαμβάνει χώρα έως και 3 μήνες μετά την πραγματοποίηση του ταξιδιού. Oι αιτήσεις για επιστροφή χρημάτων γίνονται γραπτώς. Ακυρώσεις και επιστροφές μπορούννα διακανονιστούν μόνο στο ταξιδιωτικό πρακτορείο, το λιμενικό πράκτορα, τον Premium Sales Agent ή τα γραφεία της Εταιρείας στα οποία έγινε η έκδοση του εισιτηρίου. Tα λιμενικά πρακτορεία μπορούν να ακυρώσουν ένα εισιτήριο μετά το πέρας του check-in χωρίς να επιστρέψουν χρήματα. H Εταιρεία έχει το δικαίωμα να κρατήσει όλο το ποσό του εισιτηρίου αν ο επιβάτης διακόψει το ταξίδι του σε ένα ενδιάμεσο λιμάνι, εκτός και αν η διακοπή οφείλεται σε ασθένεια, ατύχημα ή ανωτέρα βία.

Ανοιχτή Επιστροφή
Τα εισιτήρια ανοιχτής ημερομηνίας ισχύουν για ένα έτος από την ημερομηνία έκδοσής τους. Οι επιβάτες με ανοιχτή επιστροφή πρέπει να κάνουν έγκαιρα κράτηση για την επιστροφή τους και μόνο μέσω του ταξιδιωτικού πρακτορείου, του λιμενικού πράκτορα,του Premium Sales Agent ή των γραφείων της Εταιρείας στα οποία έγινε η κράτηση και η πληρωμή. O συνολικός ναύλος υπολογίζεται με βάση τη χαμηλή περίοδο του ισχύοντος τιμοκαταλόγου. Σε περίπτωση που ταξιδεύει σε μεσαία ή υψηλή περίοδο ή κατά την περίοδο ισχύος ενός νέου ναύλου, ο επιβάτης υποχρεούται να πληρώσει τη διαφορά μεταξύ του τρέχοντος και του προπληρωμένου ναύλου. Η Εταιρεία δεν μπορεί να εγγυηθεί τη μεταφορά του επιβάτη στην ημερομηνία ή στη θέση που επιθυμεί. Εναλλακτική ημερομηνία ταξιδιού ή/και θέσεως θα προταθούν.

Απώλεια εισιτηρίου
Σε περίπτωση απώλειας εισιτηρίου πρέπει: α) να ενημερώνεται αμέσως το πρακτορείο που το εξέδωσε ή το κεντρικό γραφείο της Εταιρείας και β) να εκδοθεί νέο εισιτήριο, με επιβάρυνση του επιβάτη. Η επιστροφή της αξίας του απολεσθέντος εισιτηρίου γίνεται μόνο από το πρακτορείο έκδοσης τρεις μήνες μετά την ημερομηνία ταξιδιού και αφού διαπιστωθεί ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί.

Εκπτώσεις
Έγκυρα αποδεικτικά έγγραφα μπορεί να ζητηθούν για τις παρακάτω κατηγορίες που δικαιούνται έκπτωση: 1) παιδιά έως 4 ετών, 2) παιδιά από 4 έως 12 ετών, 3) ενήλικες 60 ετών και άνω, 4) φοιτητές, 5) νέοι από 13 έως 25 ετών, 6) μέλη λεσχών αυτοκινήτου και αυτοκινούμενου τροχόσπιτου. Οι ανωτέρω εκπτώσεις θα πρέπει να αιτούνται κατά τη διάρκειατης κράτησης. Μετά την πραγματοποίηση του ταξιδιού, ουδεμία επιστροφή ναύλου πραγματοποιείται.

Ασυνόδευτα Παιδιά
H Εταιρεία δεν δέχεται κρατήσεις για παιδιά κάτω των 15 ετών που δεν συνοδεύονται από κάποιον ενήλικα. Κρατήσεις για παιδιά από 15 έως 18 ετών γίνονται δεκτές μόνο μετά από γραπτή έγκριση του γονέα ή κηδεμόνα.

Επιβάτες με ειδικές ανάγκες
Tα πλοία διαθέτουν ειδικά σχεδιασμένες καμπίνες με εύκολη πρόσβαση και λειτουργία για επιβάτες με ειδικές ανάγκες. Λόγω του περιορισμένου αριθμού αυτών των καμπινών, είναι απαραίτητο να γίνεται κράτηση εγκαίρως. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την απευθείας γραμμή εξυπηρέτησης πελατών.
 
Κατοικίδια Ζώα
Στα πλοία της Εταιρείας, υπάρχουν ειδικοί διαμορφωμένοι χώροι φύλαξης κατοικιδίων (κλωβοί φύλαξης), για τους οποίους είναι απαραίτητο να γίνεται κράτηση εγκαίρως. Επιπλέον υπάρχει εναλλακτικά περιορισμένος αριθμός καμπινών που μπορούν να φιλοξενήσουν κατοικίδια ζώα και, ως εκ τούτου, είναι επίσης απαραίτητο να γίνεται κράτηση εγκαίρως. Ασυνόδευτα κατοικίδια ζώα δεν γίνονται αποδεκτά. Οι συνοδοί πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το βιβλιάριο υγείας του κατοικίδιου (οι κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να έχουν μαζί και το επίσημο διαβατήριο κατοικίδιου της Ε.Ε.) και να ακολουθούν όλες τις διαδικασίες επιβίβασης. Για τις γάτες, τους σκύλους και τα κουνάβια, είναι υποχρεωτικό να υπάρχει αποδεικτικό εμβολίου λύσσας.
Δεν επιτρέπεται η παραμονή κατοικιδίων στις υπόλοιπες καμπίνες, στα οχήματα (εκτός αν η κράτηση αφορά camping εν πλω) και η παρουσία τους στα εστιατόρια, τα μπαρ και τους υπόλοιπους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Tα κατοικίδια πρέπει πάντα να συνοδεύονται, να φέρουν λουρί και να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο. Ο συνοδός είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τη φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του κατοικίδιου, καθώς επίσης και για τη συμμόρφωσή του στους παραπάνω κανόνες. Επίσης, ο συνοδός φέρει την αποκλειστική ευθύνη για τυχόν σωματικές και υλικές βλάβες που αυτό μπορεί να προκαλέσει σε τρίτους. Από την υποχρέωση παραμονής στους ειδικούς χώρους εξαιρούνται τα ειδικά εκπαιδευμένα ζώα που βοηθούν ανθρώπους με ειδικές ανάγκες και είναι δυνατόν να συνοδεύουν τον κύριό τους στους χώρους ενδιαίτησης επιβατών. Oι ιδιοκτήτες των ζώων αυτών πρέπει να διαθέτουν τα σχετικά πιστοποιητικά. Σημείωση: για τις ειδικότερες προϋποθέσεις μεταφοράς ζώντων ζώων πλην κατοικιδίων ισχύουν οι όροι μεταφοράς φορτίου και οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να επικοινωνούν με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Εταιρείας.

Camping εν πλω
Το camping εν πλω ισχύει από 1η Απριλίου μέχρι 31η Οκτωβρίου. Οι επιβάτες με τροχόσπιτα ή αυτοκινούμενα οφείλουν να παρουσιάζονται στο γραφείο επιβίβασης το αργότερο 3 ώρες πριν την ώρα αναχώρησης του πλοίου. Καθυστερημένη άφιξη του τροχόσπιτου ή του αυτοκινούμενου, πιθανόν να μην επιτρέψει τη φόρτωσή του στο ανοιχτό κατάστρωμα. Συνιστάται η έγκαιρη κράτηση θέσεων γιατί ο χώρος camping εν πλω είναι περιορισμένος. Για λόγους ασφαλείας απαγορεύεται αυστηρά σε όσους κάνουν camping εν πλω το μαγείρεμα, η χρήση υγραερίου και η οποιαδήποτε χρήση φωτιάς ή φλόγας. Παρακαλούνται οι επιβάτες να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στους κανονισμούς που αφορούν το camping εν πλω, οι οποίοι είναι διαθέσιμοι πάνω στα πλοία. Το camping εν πλω επιτρέπεται μόνο για τα οχήματα που είναι επισήμως καταχωρημένα ως οχήματα camping, τα campers και τα τροχόσπιτα. Στα οχήματα που δεν είναι επισήμως καταχωρημένα ως οχήματα camping δεν επιτρέπεται το camping εν πλω και οι επιβάτες τους δεν θα έχουν πρόσβαση στο ανοιχτό κατάστρωμα.

Γεύματα και ποτά
Tα γεύματα και ποτέ δεν συμπεριλαμβάνονται στην τιμή του εισιτηρίου.

Προσωπικά είδη / αντικείμενα
Οι επιβάτες μπορούν να παραδώσουν προς φύλαξη στο Λογιστήριο του πλοίου, χρήματα ή τιμαλφή που η αξία τους δεν θα υπερβαίνει τα 500€. H Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για την απώλεια χρημάτων ή πολύτιμων αντικειμένων, τόσο στους κοινόχρηστους χώρους, όσο και στις καμπίνες του πλοίου. Σε περίπτωση απώλειας προσωπικών αντικειμένων, οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να απευθυνθούν στη Υποδοχή Επιβατών του πλοίου (Reception) κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ή να τηλεφωνήσουν στην απευθείας γραμμή εξυπηρέτησης πελατών. Προσωπικά είδη/αντικείμενα τα οποία έχουν τοποθετηθεί στα αυτοκίνητα των επιβατών, δεν θα είναι προσβάσιμα κατά τη διάρκεια του πλου, καθώς μετά την αναχώρηση, απαγορεύεται η είσοδος στα γκαράζ του πλοίου.

Κανονισμοί /Διαδικασία Επιβίβασης
Λόγω της εφαρμογής του κώδικα ISPS (International Ship and Port Security Code) και των επιταγών ασφαλείας που επιβάλλει, το επιβατικό κοινό παρακαλείται για την έγκαιρη προσέλευσή του στο χώρο επιβίβασης, το αργότερο 2 ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης. Οι επιβάτες οφείλουν να έχουν μαζί τους το διαβατήριό τους, την ταυτότητά τους ή άλλα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα, τα οποία οφείλουν να επιδεικνύουν σε οποιοδήποτε έλεγχο Αστυνομικής Αρχής. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει σε κάποιον επιβάτη να ταξιδέψει, αν κρίνει ότι αυτός δεν φέρει τα απαιτούμενα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Aν ο επιβάτης δεν φέρει τα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα κατά τον έλεγχο διαβατηρίων και ταξιδιωτικών εγγράφων, το επιβαλλόμενο πρόστιμο επιβαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον επιβάτη. H Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που οι Αρχές απαγορεύσουν να ταξιδέψει κάποιος επιβάτης. Aν ο έλεγχος διαβατηρίων και ταξιδιωτικών εγγράφων απαγορεύσει την είσοδο σε κάποια χώρα, ο επιβάτης θα επιβαρυνθεί με το κόστος επιστροφής. Οι κάτοχοι διαβατηρίων όλων των χωρών θα πρέπει να επικοινωνούν με το ανάλογο προξενείο για πληροφορίες ή διευκρινίσεις. Tα βρέφη και τα παιδιά χρειάζονται επίσης διαβατήριο ή άλλα έγκυρα έγγραφα. Όλοι οι επιβάτες και όλα τα πράγματα που επιβιβάζονται επί του πλοίου δύναται να υποβληθούν σε έλεγχο. Όσοι αρνούνται να συμμορφωθούν με το παραπάνω, δεν θα γίνονται δεκτοί στο πλοίο και θα παραδίδονται στις αρμόδιες λιμενικές αρχές. Από τη στιγμή που ο επιβάτης θα επιβιβαστεί στο πλοίο, δεν επιτρέπεται να αποβιβαστεί πριν την αναχώρηση του πλοίου. Αν αποβιβαστεί πριν την αναχώρηση τότε πρέπει να πάρει μαζί του όλα τα προσωπικά του είδη και/ή το αυτοκίνητό του εφόσον αυτό είναι εφικτό να μετακινηθεί από το χώρο στάθμευσης του πλοίου. Απαγορεύεται αυστηρά η μεταφορά όπλων, φυσιγγίων, εκρηκτικών, εύφλεκτων, εμπρηστικών και γενικά επικίνδυνων υλών.

Συναλλαγές εν πλω
Στα πλοία, νόμισμα συναλλαγής είναι το Ευρώ. Τα πλοία διαθέτουν Γραφεία Συναλλάγματος καθώς και ΑΤΜ (ΑΤΜ μόνο στα πλοία της SUPERFAST FERRIES) για την εξυπηρέτηση των επιβατών. Οι περισσότερες από τις πιστωτικές κάρτες γίνονται δεκτές.

Τηλεπικοινωνία & Internet
Στο πλοίο παρέχονται οι παρακάτω υπηρεσίες:
• Τηλεφωνική επικοινωνία μέσω κερματοδεκτών δορυφορικής λήψης
• Χρήση του κινητού τηλεφώνου καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού (διαθέσιμη υπηρεσία μόνο στα πλοία Superfast). Για πληροφορίες όσον αφορά τη συγκεκριμένη δορυφορική επικοινωνία και τις χρεώσεις, οι επιβάτες παρακαλούνται να απευθυνθούν στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που είναι συμβεβλημένοι.
• Internet corner (Olympic Champion, Hellenic Spirit) και ασύρματη πρόσβαση (WI-FI) καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.

Χρήσιμες πληροφορίες
Κάθε καμπίνα χαρακτηρίζεται και διατίθεται ως 1κλινη, 2κλινη, 3κλινη ή 4κλινη, ανάλογα τον αριθμό των επιβατών που την χρησιμοποιούν και όχι βάσει του αριθμού των κλινών που διαθέτει ή τις πιθανές (έξτρα) παροχές που προσφέρει. Οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν ελεύθερα όλους τους κοινόχρηστους χώρους των πλοίων (μπαρ, εστιατόρια, σαλόνια κ.τ.λ.). Δεν επιτρέπεται ο ύπνος στα σαλόνια και στους διαδρόμους του πλοίου. Οι επιβάτες οφείλουν να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις του πληρώματος, οι οποίες αφορούν στην τήρηση των κανόνων ασφαλείας και εύρυθμης λειτουργίας του πλοίου.

 



Superfast Ferries
http://www.Ferries.gr e-mail: sff@ferries.gr